5 jaar later........

Even van de radar geweest........
maar niet echt.
Door het koppelen van mijn blog aan mijn website heb ik daar nog een tijdje doorgeschreven.
In de tussentijd kon je me dus vinden op www.gopala.nl


Veel blogs, die ik later heb gepost, heb ik hieronder al geplaatst en de rest zal ik binnenkort allemaal overzetten.
Vanaf eind 2014 tot nu had ik weinig inspiratie door een 'te gelukkig leven!'
Ja, ik heb gehoord dat schrijvers daar vaker last van hebben, dus denk dat dat het was.
Ook al geloof ik niet in een 'te' gelukkig leven, want je kunt niet eens 'te' gelukkig zijn,
maar het schijnt toch niet goed te zijn voor je inspiratie dat 'geluk'.

Ik had gewoon ineens weer zin om lekker creatief bezig te zijn en weer te gaan bloggen.
Het is ineens heel erg 'in' heb ik begrepen, 'bloggen' en 'vloggen'.
Ik doe dus gewoon gezellig weer mee!
Niet omdat het nu ineens 'in' is, maar gewoon omdat het leuk is!
En omdat mensen me zeggen dat ze mijn blogs missen.

......en nee, ook niet omdat ik nu ineens ongelukkig zou zijn of niet meer 'zooooo' gelukkig.....

En toen kwam ik er ook nog achter dat mijn oude account op blogger nog gewoon actief is, dus zodoende.......

was mijn pad alweer open om verder te gaan waar ik 5 jaar geleden was gebleven.

Ik hoop dat jullie er veel leesplezier aan zullen beleven en ook wat aan zullen hebben bij tijd en wijlen en het zou ook leuk zijn als jullie volger worden, dat kun je doen door links de button 'volgen' aan te klikken. En af en toe wat feedback plaatsen vind ik ook altijd erg leuk.

Reacties